ηyѕѕα уσι ღ

Disclaimer


Hallu peeps :* Welcome to my world. Please be nice here. Keep Calm And Enjoy ^^

Entries About Link Tuto

Lovely World

Tak nak epal, Nak oren. Taknak couple tapi nak Kahwin :)

NISUCCHI >.<

  нαηyα αвg уσι & αвg уσι ♥

Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Nyssa Yoi
Others:   
Sayang ❤
Assalamualaikum .


Hye guys . lamanya nysa tak tengok'2 blog ni . apelagi nak update . Dah berbulan bulan rasanya . cehh :3 Selamat berpuasa semua . lambat cakap lagi seminggu kau nak raya . Oke -.- Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri . Maaf Zahir & Batin k . huhu , sebenarnya takde idea nak update ni . Ni pon main hentam aje laa . So saya disini ingin menyatakan bahawa "SAYA RINDU ABANG SAYANG SAYA" 

adudu , biy rindunya kat kau . bukan rindu apa . hari'2 kat sekolah selalu usya kau kot . aku sebenarnya rindu nak bermanja ngan kau lah . nak berkepit ngan kau . rindu nak text ngan kau nak otp ngan kau . *handphone dah takde actually* hmm . aku rindu semua kau tahu tak abang . Nysa tahu abang pon rindu nysa kan . nysa mintak maaf sangat :'( nasib satu sekolah satu jengka. kalau tak lagi risau aku kat kau . Aku takut kau . . entahla tak tahu nak cakap .




Cantikkan tulisan ni :')



biy keding gedik , biy tahu tak kita dah 3 bulan 10 hari bersama . memang banyak gila dugaan dah kita lalui biy . sampai kita sanggup tipu kita dah clash ! dah takde pape dah . hmm :'( sedih sangat abang . kenapa la nysa tak bole nak terima kebahagian nysa . ramai sangat pandang rendah kat kita .. ramai nak kutuk'2 kita . and lagi satu paling buat nysa sakit , kenapa orang nak sibuk masuk hal peribadi kita ? Then , nysa tak pernah campurkan hal kita dengan hal pelajaran nysa . semua takut sangat nysa tak bole tumpu . dok ingat kat bf je . haa -.- what the . erghh . sebenarnya kan kutukkan korang tu yg buat aku stress nak belaja tahu . hmm . please understand me yaa !


Rasa nya kan nysa ni dah melalut dah ni -_- brb . dah la malas nak cerita dah . penad pikir je . haduh . Now kita masuk sikit dalam pelajaran k . semalam ada exam mengejut :O takdela tekejut mana . sehari sebelum tu that's mean kelmarin cikgu dah kasi tahu dulu . "esok form 1 n form 2 ada exam ye . balik rumah study la apa yg patut" k cibaii . inilah dia mangsa PBS yg dah nak masuk dua tahun sekolah menengah tak pernah sekalipun merasa exam . tetibe semalam ada exam . semua sekolah kat Malaysia ni k . kita orang exam Sains n Math jaa . Soalan dia sangat menjengkelkan tahu tak . bafak la susah nya . yg sains sampai ada soalan biologi yg tak ada dlm silives form 2 n form 1 . Math pon sama . Sir cakap kalau cari tajuk semua tu dalam buku teks memang enggak ada ya . bingai k bingai . satu class tak bole nak jawab . Serius susah gila !
nak pecah kepala tahu tak nak jawab soalan tu semua *tipu*



oke la . dah takde idea sebenarnya nak tulis ape . buat pengetahuan korang ye i'm still taken by MUHAMMAD KHAIRUL AMIRUL :* ya Allah rindu nya kat awak abang sayang . insyaallah raya ni sama'2 k . baju warna kelabu sama :) huhu . k chaww dulu . see you again . Assalamualaikum 





Tahu time ni dia comot sangat :3 btw snysa suka time dia bawak RXZ dia yg comel tu .
nampak dalam gamba tu . saya tahu biy saya tak secomel biy awak . tapi bagi nysa dia tetap 
Abang gedik sayang saya  






Older Post