ηyѕѕα уσι ღ

Disclaimer


Hallu peeps :* Welcome to my world. Please be nice here. Keep Calm And Enjoy ^^

Entries About Link Tuto

Lovely World

Tak nak epal, Nak oren. Taknak couple tapi nak Kahwin :)

NISUCCHI >.<

  нαηyα αвg уσι & αвg уσι ♥

Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Nyssa Yoi
Others:   
Sedih kay sedih :'(
Assalamualaikom.

hai korang . happy dak ? okay :) hm , harini memang malang betul . dahla dop gi sekolah . duk kat rumah bafak bosan -,- keje aku hadap lappy nih jerlhaaa . "Eh eh why kaw tak g sekolah ?" haa nih yang aku nak citer ni ..

pagi tadi , lepas iron baju semua , nak mandi . time tuh tatitttt perot *protttt protttt*  hea , tak senonoh nya kaw . so lari lhaaa lelajuuu . kat bilik air tuh ada tangga nak gi ke jamban . time lari nii ........................................

panggg !! *haaa tu makan dia* . tersandung kat tangga tuh . pastu aku tataw apa jadi . aku bangon aku dah terbaring kat situ . dengar skali nenek aku manggil aku . e'ermm aku Pengsannn ! tetttttttttttt . hahaha . sakit kepala ku . memang cuak gila arh . nenek aku kat luar tuh dah jerit jerit dah "nyssa nyssa nyssa" cehh . aku bukak pintu . memasing muka dah cuak . ekau dah kenapa ? eden pengsan . nasib baik kepala eden tak teruk berdarah bagai . benjol sikit . :(  pastu keluar tu nengok jam . woo pukul 7 daahhh :o lama gilaaaa aku pengsaannnn . omaigad omaigad . so tak sempat dah lhaaa . bas pown dah jalannnnnn . aku agak agak nenek aku dah berapa lme tunggu kat luar bilik air tuu ?

yang aku taching lebih nih sebabbbbb ...


AMAR .pakar motivasi, penyanyi nasyid, magical terkenal, and peguam muda !
wa curik gamba ni at Fb sekolah .

oh , mengapa aku ? mengapa ? aku nak nengokkkk !! huwawawaaaa :'(  melepasss . nih laa semua sebab aku jatuh tuh . trlepas semua . harini jugak ada pembentangan untuk kertas kerja Sains. haaaaaaaaaaaaa.. semua mnde ni aku dah rancang segala nya . tapi tak mnjadi . harini datang sekolah nak heppi heppi ngan membe , dgr motivasi dari AMAR tuuu . :/ 
aku pengsan dalam bilik air tuu dah masuk dua kali daaa .. geram jerh kekadang .. Gampangg betul !


p/s: hati hati dalam toilet . ada orang cakak kalau jatuh dalam toilet bole bawa MAUT ! fuhh . leklokk :)


Older Post | Newer Post