ηyѕѕα уσι ღ

Disclaimer


Hallu peeps :* Welcome to my world. Please be nice here. Keep Calm And Enjoy ^^

Entries About Link Tuto

Lovely World

Tak nak epal, Nak oren. Taknak couple tapi nak Kahwin :)

NISUCCHI >.<

  нαηyα αвg уσι & αвg уσι ♥

Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Nyssa Yoi
Others:   
Balik Kem
Assalamualaikum

mungkin agak lama jugaklah aku tak menyentuh dan menari narikan jari aku atas keyboard lappy nih . rindu gilaa kat blog nih . sian kau, tuan kau tinggalkankau sampai brhabuk . ishh ishh xD tpi tkpe aku dah tukar semuanya jdi baru . kan dah tak ade habuk . haha . entry ni aku nak cerita pasal Kem yg aku pegi .

Bulan April ni memang semua busy dengan aktiviti kem mcm ni kat sekolah aku. yang aku pegi nih memang best . awesome siott ! tpi sekejap jerh dua hari satu malam .. hmm tak puas dowh . tempat dia bafak cantik . nak je aku stay kat sana . pergh . cikguuuu tak puassssss . nak pegi lagi .
Bayaran dia berpatutan lah RM50 sorang . oke lettew , tmpat cantik kot .

pegi sana petang hri jumaat . sesmpai kat sana , makan pastu msuk dewan dengar taklimat dari cikgu . kita orang bukan berkhemah keyh . tinggal dalam dom kowt . selesa lhaa . sebnar nya ni Kem Kepimpinan Pelajar . tak semua yg pegi , hnya yg trpilih . para guru nak kita org bole jadi pemimpin yg berani , terbaik dari pelajar yg lain . bole buat kerja , jdi contoh yg baik bgi pelajar lain .

malam tu kita org ada buat pembentangan mengikut kumpalan . alhamdulilah dapat kumpulan dengan pelajar yg bijak , bekerjasama , tak banyak hal . hehe . dah selesai buat pmbntagn tu .. tengah malam pulak . tepat jam 12 . kita org brkumpul nak buat nightwalking dalam hutan . time tu aku dah seram sejuk dah . habis segala ayat keluar dari mulut aku . first time kowt jalan dlm hutan . tengah malam pulak tu . grrr ... nasib baik cikgu taknak buat solowalking . kalau tak dah tersesat aku dalm hutan tu . sebab abang abang ranger tu trnampak ular hitam dan dibatalkan lah solowalking tu . jalan dlm kumpulan . fuuhh xD

esok tu pulak buat Flying-Fox . aiyooo ! memang cuak gila dowh time tu aku . time dah pasang alat alat bnda ntah kat kabel tu . wuhuu , bafak awesome nya . haha . mmg perasaan mula mula cuak tpi dah naik bnde tu nak Sekali Lagiiii . semua dah try naik bnde tu , kita org pegi makan . lepas makan time buat Rakit .. fuyoo , best gila naik bnde tu .. sampai aku terjatuh dalam air . yalkss . masa buat tu memang perlu kerjasama antara ahli kumpulan , kalau tak mana nak siap dalam masa yg singkat . diberi masa k -,-

10 minutes later...




Tadaa !






Double tadaa !






Triple Tadaa ! group kOi







Lepas triple nak letak apa tadaa !




oke . ni jeh gamba yg aku dapat ambil . dah tak ada bnde dh kot . tu je yg aku nak cerita . the end of the story . babai . Tempat ni memang awesome gilaa . aku rasa dh berapa puluh kali aku taip awesome awesome ni . haha . mmg tak tahu nak cakap apa . terbaik terbaik !




NOTE : kerjasama , berani perlu dalam kepimpinan .


Older Post | Newer Post