ηyѕѕα уσι ღ

Disclaimer


Hallu peeps :* Welcome to my world. Please be nice here. Keep Calm And Enjoy ^^

Entries About Link Tuto

Lovely World

Tak nak epal, Nak oren. Taknak couple tapi nak Kahwin :)

NISUCCHI >.<

  нαηyα αвg уσι & αвg уσι ♥

Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Nyssa Yoi
Others:   
♥ 2 APRIL ♥
Assalamualaikom.

hm , i'm happy now . aaaaaaa... i want to say Happy Birthday to meee :) haihhh , heppi gila babeng. rasa nak menjerit jerh . Aku tak tahu why aku over sangat . padehal beday jer kowt . tk de mnde yg best pown but tatahu lah why aku rasa cemtu for this year . 

tadi time at sekolah , membe membe aku ramai yg wish ! omg omg omg Omaigod . mmg perasaan aku hepi sesangatttt . i dont know why -,- yang takleh lupa nya , Kyrin .woo, jadi orang yg first skali wish my birthday . tpi text jerh lhaa ."Happy Birthday , Gilaa." see. dia mmg cemtuu .  and then baru lah bestie wa lagih sorang nih wish .Bella  . dia cakak nak bagi aku present .. Baju . okeh okeh aku tunggu and aku tuntut kalau dia tak bagi bagi . haha . kejam kann ?! zzzzz :p 

yang Amir nih pulakk lagi mengong . tak habeh cakak kat aku "lusa , lusa , lusa"  hah ? aku cakak why? time tuh ada Bella kat belakang aku . "Amir , beday dia harini lhaa" . pastu dia buat muka dia yang agak comel tuh . *tangan dibahu mata keatas*  baru aku paham ngape dia cakap cemtu . rupanya dia ingatkan beday aku lusa . ngokk betul Amir nih ! lagi satu yang tak bole lupa wish dari EX aku . woo , terkezutt jugak ! tuh pown Mira yang bagitaw dia. kalau tak , jangan harap dia wish . -,- lol .

Family aku ? acane ? hmm , tkde wish langsong dari diorang . apetah nak sambut . jangan harap :'( aku tataw lhaa family wa macam mne . tpi tdi baru jerh mintak kat ibu nak hadiah . heheh . tapi buat dont know jerh ! teruk kan ? but aku tahu yang dia tahu harini hari lahir anak perempuan kesayangan dia nih . haha . kalau lupa jugak , aku tembak ngan pistol (macam ada) . kenapa manyak sangat Tapi nih ?!

kay tu jerlhaa . malas nak entry daa . ponat tangan eden ! huh .HAPPY BIRTHDAY TO ME :) kalau wish biar lhaa betul , selamat hari lahir . kalau selamat hari jadi , macam mne kaw tahu kaw dah jadi .






p/s : sebenarnya aku tak perlukan hadiah . cuma I want Happy , happy :D





Older Post | Newer Post